وکیل پایه یک

مشاوران حقوق

وکیل پایه یک

مشاوران حقوق

این وبلاگ برای مشکلات روز مره شما و نیازتان به وکیل طراحی شده است

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همانطور که بیان شد، برای درخواست اعمال م 477، مهلت خاصی در قانون تعیین نشده است. برخی از نکات مهم مربوط به مهلت درخواست اعمال ماده 477 در ادامه بیان خواهد شد. با توجه به م 478 آ. د. ک: در صورتی که دیوان عالی کشور، درخواست اعاده دادرسی از طریق رئیس قوه قضاییه را بپذیرد، اجرای حکم تا زمان صدور حکم جدید، به تعویق می افتد.

همچنین طبق تبصره این ماده، اگر طبق حکم قطعی، مجازات از نوع سلب حیات یا سایر مجازات های بدنی یا قلع و قمع بنا باشد، شعبه دیوان عالی، قبل از اتخاذ تصمیم درباره درخواست اعمال م 477، دستور توقف اجرای حکم را صادر خواهد کرد.

وکیل ماده 477

وکیل ماده ۴۷۷ وکیلی است که به صورت تخصصی در زمینه اعاده دادرسی و پرونده های مربوط به آن فعالیت دارد و محکوم علیه می تواند برای درخواست اعاده دادرسی و افزایش شانس موفقیت خود در این مورد به او مراجعه کند.

بیشتر بخوانید: وکیل ماده 477 و 474 آیین دادرسی کیفری

بنابراین افراد درگیر پرونده های کیفری که قصد اعتراض و اعاده دادرسی از طریق استناد به این ماده را دارند، با توجه به حساسیت موضوع باید دقت کافی را در زمان انتخاب وکیل، داشته باشند.

 

وکیل ماده 477 باید از وکلایی باشد که در این زمینه، دانش و تجربه کافی داشته باشد و به رویه قضائی به درستی آشنا باشد نا بداند از چه طریقی باید اقدامات لازم برای اعاده دادرسی را انجام دهد و مانع تضییع حقوق موکل خود شود.

در همین راستا، گروه وکلای حامیان عدالت، با حضور بهترین وکیل های کیفری تهران و وکیل ماده 474 و وکیل ماده 477 آیین دادرسی کیفری، در خدمت مراجعین محترم جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات ایشان و پیگیری پرونده های مربوط به اعاده دادرسی می باشد.

مهلت درخواست اعمال ماده 477

  • ریحانه اکبری
  • ۰
  • ۰

موضوعات مربوط به دعاوی خانواده مانند طلاق و حضانت فرزندان، اغلب بسیار شخصی بوده و مسائل حقوقی زیادی را به دنبال دارد. به همین دلیل است که بسیاری از مراجعان جنسیت وکیل خود را مورد توجه قرار می دهند که علیرغم نظر دیگران، این استراتژی می تواند مفید باشد و بیشتر در مورد استخدام وکیل خانم مطرح می شود.

اگرچه تعداد مردان در حوزه قضاوت و وکالت بیشتر است، اما استخدام وکیل زن با در نظر گرفتن اعتباری که او در سالن دادگاه دارد می تواند مزیتی باشد: اغلب تصور می شود که زنان عادل تر و معقول تر بوده و کمتر از مردان در روال پرونده به جدال می پردازند. در نتیجه، کمک گرفتن از یک وکیل خانم در دعوی می تواند به نحوی بر قاضیان و وکلای مخالف تأثیر بگذارد، کاری که همتای مرد نمی تواند انجام دهد.

یک وکیل خانم همیشه برای منافع مشتریان خود تلاش خواهد کرد، اما او این کار را با روشی بسیار متفاوت از مردان انجام می دهد. یک وکیل خانم خوب به جای بی منطق بودن و یا پرخاشگری، در مبارزه خود برای به دست آوردن بیشترین امتیاز برای موکلش، از شفقت و حق استفاده می کند. علاوه بر این، یک وکیل خانم به طور کامل به مشتری خود گوش می دهد تا نیازها و خواسته های آنها را برای درک نتیجه نهایی بهتر متوجه شود.

خانم دکتر نسرین طافی:

دکتر نسرین طافی

♦  وکیل پایه یک دادگستری ♦ دکتری حقوق خصوصی و استاد دانشگاه دزفول، شوشتر و شوش ♦ مدرس دانشگاه با کد استادی 100423 (سابقه بیش از10 سال تدریس) ♦ عضو مرکز وکلای قوه قضائیه ♦ بیش از 350 پرونده موفق تاکنون ♦ دارای گواهی تخصصی در امور اراضی، امور بانکی و تجاری ♦ متخصص در دعاوی بانکی ♦ عضویت در سازمان بسیج حقوقدانان ♦ مشاور حقوقی بنیاد شهید و امورایثارگران ♦ وکیل و مشاور حقوقی شرکت های پدیده و مدائن تکنیک به مدت 5 سال ♦  نویسنده کتب و مقالات متعدد حقوقی

خانم زهره محمد آبادی:

مشاوره با وکیل

وکیل رتبه 12 کانون وکلای دادگستری مرکز، رتبه 21 قضاوت، مدرس جزا و کیفری دانشگاه علم و فرهنگ تهران. شماره تماس: 

خانم سیده رقیه هاشمی:

وکیل مهریه

وکیل پایه یک دادگستری، کارشناس ارشد حقوق خصوصی. 

خانم شیما یعقوبی:

کارشناس و مشاور حقوقی، مدیر دفتر گروه وکلای حامیان عدالت، انجام کلیه پرونده های خانواده، کیفری و حقوقی. شماره تماس: 

شماره تلفن خانم تهران

  • ریحانه اکبری